9 april 2014

GladFest?Nej



På gårdagens nattmöte gick jag ut som vinnare, mer säger jag inte. Jag är supernöjd och det skäms jag inte för att säga. Nu blickar vi framåt.
Jag fortsätter att stortrivas på mitt jobb, kan inte rå för det.  Och visst kändes det att man var på jobbet i nästan 14 timmar, jag var så förbaskat skittrött när jag åkte hem.


 Vi är så rara mot varandra på jobbet. Jag skriver "kärlekshälsningar" till mina kollegor och dom till mig.   Ewa tar hand om er.......just precis vad jag gjorde också.


Här tvärsover jag i dom blåa påslakanen med marint tema, lätt att bli sjösjuk.
Gustav tog bilden, duktiga katt.


Erika hade vittjat brevlådan idag och favorittidningen låg på bordet... det var festtema, 
eller fest tema för er som särskriver! 
Blev genast sugen på att fixa fest! Jag fyller år i år igen, samma månad som förra året..juni. 
Men är verkligen 54 något att ställa till fest för? Gravöl vore kanske lämpligare?

Ska åka och fritaga Carlos vid 17.00, hans hårt arbetande mamma har ett möte och mormor rycker ut. Är flera dagar sen jag pussades med honom så hon behövde inte direkt fråga två gånger.

Sen två nätters jobb på raken...på´t igen bara!

Peace Out vänner!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar