16 april 2014

LiteBättreYrIBollen



Kul att inlägget med bilden på Minimänniskan gick direkt upp på förstaplatsen. När det gäller det andra inlägget där jag sonderat bland fina bebisprylar som alla är rosa så vill jag förtydliga en sak.
Enda anledningen till att jag visade enbart rosa saker är att jag själv personligen älskar just den färgen.
Allt detta frosseri i rosa har alltså således inte ett dugg med genus att göra.  Min favoritfärg är rosa och det tror jag ni märkt redan här i bloggen.

Ryggen då? Känner mig lite bättre men är fortsatt stel och har ont. Dom skojiga pillren gjorde mig ganska smärtfri och jag kunde sova ända till 03.00 innan det var dags för påfyllning.
Kan man få biverkningar bara av två tabletter? Idag känner jag mig allmänt "konstig", yr, har huvudvärk och skallen hänger inte riktigt med. Vågar inte ta någon mer, kör på Alvedon istället.

Carlos är hos mig en stund idag, just nu sover han och jag vilar med datorn i knät på schäslongen. Blir inga längre promenader, tror han gillar det. Han är ju inte så himla överexalterad att promenixa den här lilla fransosen.


Hittade den här bilden på FB, visst är det en häftig rullator. Skulle passa Rudolf perfekt den dagen det är dags.
Skitbra med fendrar på sidorna så man inte repar fernissan på grannens rullator....haha!






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar