8 april 2014

WillysVeckohandlingPasseporte



Hej på er alla tisdagbarn!
I går gjorde vi succé Iris och jag, var många som klickade in på just det inlägget. En del verkade tro att det var mitt barnbarn...men nejnej, det är ytterligare många veckors leveranstid kvar till min alldeles egna lilla guldklimp anländer.

I går innan vi åkte till Sundbyberg för bebissnuff så var Erika och jag i Bålsta. Det var dags att förnya passet för Erikas del.

 Där bakom det färgglada skynket står hon och låter sig fotograferas..
 Jag behövde inte fylla i barnbilagan....trots hon är just mitt barn. 
Hade något med åldern att göra tydligen.......vadå? Hon kommer väl alltid att vara just mitt barn?

Vad händer idag då? Inte mycket, ska först och främst åka och veckohandla en herrans massa middagar. Kommer ju ägna hela veckan till att sova så ni vet min devis..................
FRAMFÖRHÅLLNING OCH PLANERING.

Har letat recept och frågat Erika om önskemat så nu har jag fått i hop så vi klarar veckan.




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar