24 april 2014

JämntSkäggTorskSelfie




För det första! Kan ni tänka? Ryggen känns faktiskt ganska okej idag efter min maratonsovning på 8 härliga timmar.
Långt i från bra men bättre, man bli glad för det lilla.
Kan iofs bero på att jag inte gjort något annat än legat raklång i sängen.

Kolla blomman till vänster! Den bär frukten av mina gröna fingrar, två blommande blommor och massor med knopp. Man bli glad för det lilla numero 2.
 I brist på något att orda om så visar jag er bilder från gårdagen. Carlos har ni sett förut, jag vet att jag har en tendens att överkonsumera CG-bilder. Men han är så förbaskat rolig och gör sig bra på bild.
Man blir glad för det lilla numero 3!
  Gårdagens selfie i solen!








Soldyrkaren sitter helst i solen och jag tror han även i år siktar på att bli brunast i kvarteret....

Lite lätt trött kille som har svårt att koppla av och titta på insidan av ögonlocken.
 Man kan gå miste om något viktigt då, bäst att försöka hålla sig vaken....men det är svårt......snark! 

Snart dags för ytterligare en jobbnatt. Natten som var gick bra, mina små rara gamlingar sov i omgångar alltsom oftast. När väl ett orosmoln somnat så vaknar nästa och så höll det på växelvis, man kan säga att jag hade jämnt skägg hela natten utan större vurpor.

Nu måste jag ta i tu med torskryggen! Blir firre till middag..



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar