14 april 2014

Ryggeländet strejkar!



Hatar min rygg! Just idag tackade den för sig efter lunch typ....jag har förbannat ont och är stel som en pinne, hatar det!  Det brukar bli så här allt emellanåt och det brukar alltid gå över efter Alvedon, vila och självömkande.
Dock inte idag! Skulle nog behövt vara hemma och vilat i natt men att ringa sig sjuk sent på eftermiddagen är inte att tänka på.
 Jaja, bara att hoppas att jag slipper tunga lyft från golvet i natt så snälla pensionärer...Håll er på benen, helst i era sängar och gärna sovandes..HELA NATTEN!

 Var på Åbergs och lunchade, trodde det skulle vara proppfullt i och med att det är lov. 
Men det var tomt nästan, skönt för mig som är folkskygg,
 Spindelmannen var också där.
 En caesarsallad till mig, ett säkert kort! Mätt fortfarande.
 Erika och Flora, söta båda två!


Just nu väntar vi på Carlos föräldrar sen ska jag kasta mig på rygg i hopp om att bli lite bättre innan jag åker till jobbet.
 Sorry för gnälligt inlägg i morgon kommer ett roligare, jag lovar!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar