26 april 2014

GosFisKörvBåt



Dagens soliga lördag fullkomligt rusar fram. Jag har inte gjort så mycket mer än det jag är bäst på nämligen tittat på när andra jobbar.
Lilla Norrbodafamiljen kom prick 12.00 och det blev hundpussar och skoj. Carlos och jag höll oss vid sidan om och tittade på när den franska bilparken vårstädades och fixades.
Ingen helg utan den obligatoriska korvgrillningen. Rudolf bjussade på stockholmare i french hotdogsbröd med extra allt. Ett glas vitt i form av lättmjölk smakade godast till.

Carlos njöt i solen och tyckte som alltid att livet är bra härligt. Gustav däremot sov på övervåningen som han alltid gör på dagarna eftersom han har sin trötta period just på dagen. Nattliv är mer hans grej of the day.

Glassbåtar och kaffe till efterrätt så nu är man mer än nöjd. Norrbodatomtarna åkte hemåt för att vimma till sig inför kvällens aktiviteter i stan med Restaurang Maestrobesök och sen tjejfilm på det.
Jag behöver inte vimma mig ett dugg inför min dejt med Carlos och Jessica ikväll. Han blir nog bara glad att se mormor igen och jag har lovat honom godisregn. (Den här sista raden kan du hoppa över att läsa Jogge!)

Lite bilder är ni sugna på va?

 Pettssonska Korvmojjen har öppnat, welcome aboard!
 Hus till salu! Kommer det någon och slantar upp fyra mille så är det affär!
 Detta vackra rosfång som jag fick av Ferry precis för en vecka sedan håller än! 
Fantastiskt!
Mina gosefisar!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar