10 april 2014

KortTristNada



Hej Sol!
Maratonsovit i dag, så rackarns skönt.  Hade en behaglig natt på den "jobbigare" avdelningen som just i natt inte var ett dugg jobbig. Lite halvpigga boende på kvällen sen vart det tack och godnatt.
Tjejen som jag hade som inskolning visade sig vara en riktigt klippa. Lugn, sansad, trevlig och mycket duktig. Att hon dessutom gillade hundar tog jag som en bonus.
Vi klickade direkt och hade massor att prata om trots åldersskillnaden. Jag var typ dubbelt så gammal som henne, men som ni vet är åldern bara en siffra. I sinnet är jag också nyss fyllda 27!
Hoppas nu  bara att jag inte missade något att lära henne, tror inte det.

I natt tredje natten och jag hoppas den blir lika bra men först ska jag brassa fetaostfyllda färsbiffar till middag och efter det är det dags var tredje kapitlet i vardagslydnad.
Ska bli kul att se vad Carlos ska få lära sig idag. Jag har tagit fram levergodisar i frysen som jag hoppas ska räcka till kvällens övningar. Oj, vad han gillade dessa när han fick provsmaka i går.

Trist, kort och informativt inlägg, kan bli så ibland när man sovit hela dagen.

Ha´re bra, i morgon är det fredag! Heippa!

2 kommentarer:

  1. Trevligt att detta inlägg har större text! :)
    Inte för att jag börjar bli gammal och se dåligt på nära håll, men den "vanliga" texten är otroligt liten! KRAM mormor...

    SvaraRadera
    Svar
    1. Aha! Vette sjutton varför det blev större text i det här inlägget. Men jag kanske skulle försöka mig på skriva lite större. Har faktiskt aldrig tänkt på att den är liten. Kram!

      Radera