19 april 2014

GnälligTant



www.trött.se det är jag det! Tycker jag sov bra i dag efter jobbet, ända till 14.00 men jag är slut som artist ändå.
Har haft påskmiddag för familjen, Rudolf fixade allt med hjälp av Emilie. Jag behövde bara sätta mig vid bordet och äta och vara trevlig. Tror inte jag lyckades nämnvärt. Men jag tror gästerna var nöjda och mätta i allafall. Till och med lilla mamma var här och hon verkade glad.

Fick finfina blommor av Ferry, en jättebukett rosor, en miniros i kruka och gula tulpaner. Snäll kille!
Mormor hade med sig en vit orkide som också var jättefin. Härligt med fina blommor i huset för en gångs skull.

Snart i väg till jobbet igen, vet inte hur det ska gå, har ont i min förbannade rygg. Riktigt ordentligt, kanske det är därför jag inte alls tycker något är kul och är på ett halvpissigt humör. Skulle helst vilja gå och lägga mig och vakna om hundra år med en rygg som inte värker, men det funkar förstås inte.
























Ledsen för ytterligare ett gnälligt inlägg, kanske blir bättre så småningom.






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar