16 april 2014

SkallenVärkenRyggenGörOnt




Har inte orkat gjort så mycket idag, mest vilat. Ryggen känns sådär och jag hoppas att det går åt rätt håll nu.
Känns lite banalt och löjligt att sitta här och gnälla för lite ont i ryggen när några av mina vänner har det så himla mycket värre. Styrka till er och slutgnällt från mig!

Hade Carlos hos mig idag, han är min egen lilla glädjespridare. Vi myste hela dagen och sov faktiskt en stund tillsammans i soffan. Så mysigt, speciellt när han släppte väder rakt i plytet på mig, då domnade man av...inte bara en gång utan flera. Fishund är rätta namnet på honom, med betoning på just fis.

Ska lägga mig tidigt i kväll har en huvudvärk som inte vill släppa (mera gnäll!)
I morgon eftermiddag ska vi på utflykt. Hoppas nu bara att Rudolf kommer i från jobbet i skaplig tid, annars missar vi påskbuffén.
Kanske finns någon öppen korvmoj annars i Norrtälje? Tunnbrödsrulle vore väl gott?







1 kommentar: