2 april 2014

Nöjesnytt!



Godmorgon på er kompisar!
Här kommer lite fantastiska nöjesnyheter som inte visade sig vara ett aprilskämt som vissa trodde i går.

För det första...DIGGILOO 2014, tillbaka på Ulrikdals Slott den 16 augusti. Förra året var det i Hagaparken och vi kunde ha haft efterfest på Vickans balkong. Men det hade vi inte, Daniel avböjde vänligt men bestämt.
Artistfältet är starkt...så himla bra så jag gör vågen...kolla:


 Erik Segerstedt, Lena Ph, Jessica "jag är alltid med" Andersson, Eric Gadd, Nanne Grönwall, Magnus Johansson, Salem Al Fakir, Oscar Zia och Per Andersson!
Kommer bli underbart bra och till min stora glädje har även Emilie signalerat för en plats i lineupen i år.


Så väldigt mycket bättre till och med fantastiskt mycket bättre kommer årets upplaga av
Så Mycket Bättre vara!
Carola, Ola Salo, Orup och Amanda Jenssen..Ja, ni läste rätt! CAROLA och OLA SALO, mina absolut största favvisar. Vågen igen, motsols denna gång så jag inte blir yr.
Kan bli fler bra artister, än är inte alla namn släppta.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar