20 februari 2014

BasseSussiOS



Jag älskar djur! Det visste ni redan, och idag har jag fått äran att stifta bekantskap med en riktigt liten skön pajsare!
Basse, en spansk vattenhund på 12 veckor. Helt magisk söt och vi hade ett par trevliga timmar tillsammans......på golvet förstås. Hade för säkerhetsskull en godispåse och en liten leksak med mig.
Bara 12 veckor och kan redan en del trix, som high five, sitt, ligg och sedan Carlos paradgren nämligen "RULLA". High five ska jag hårdträna med CG, ser ju ashäftigt ut!
Finns det något sötare än hundvalpar eller kattungar? Tog lite bilder och dessa var dom som jag tror han satt mest still på.




 Efter två stora baljor kaffe,  en liten kokosboll och massor med hundmys åkte jag vidare ner till Bålsta Centrum. Fasen vad jag gillar det centrumet! Är i stort behov av strumpor, ville helst ha mina favoriter från Gekås men hann inte åka dit idag eftersom jag ville hem och se OS på eftermiddagen. Fick bli Lindex istället.
Sen in på Ica för att köpa Lavazzabönor till Juramaskinen. Tänk att man måste åka till Bålsta för att handla det, finns inte i våra skitbutiker!
Och vad sprang man på där? En sushibar! Självplock! 9:-biten! Fantastiskt! Kommer absolut testa någongång nästa vecka, aj lavv sussi!

Gick åt skogen i bronsmatchen, hur fasen kunde damkronorna tappa ett 2-0 övertag...så jäkla trist!
Håller tummarna för curlingdamerna nu, står 3-3 efter 7 omgångar. Blir det silver eller guld?




1 kommentar: