24 februari 2014

Hej då Åland!

Har kramat Erika farväl och begett mig till bilincheckningen i alldeles för god tid. Men ni känner ju mig vid det här laget.....hade hunnit byggt en ny skuta!

Fick vänta länge innan jag fick köra ombord. Rosella var försenad och la inte till förrän 15 minuter innan vi skulle åka igen.
Det gungar ordentligt, mår illa och har ont i skallen.
Men har lyckats handla det jag skulle i taxfreen.
Nu sitter jag mitt i båten, i pianobaren och dricker vatten.
Känns bättre här.
Längtar hem till mina grabbar.
I morgon blir det hund och kattmys hela dagen.


Först i kön! Bilincheckningen påminner om något grått och betonglikt öststatsland. Så boring!


Ändå lyckades en fetmerca komma först på....


Ätit 69-kronorsräkmacka och två koppar kaffe.


Lite folk ombord, lyckades få ett fönsterbord! Hej då Mariehamn!


Här kan Carlos röja nästa resa!

- Posted using BlogPress from my iPhone

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar