17 februari 2014

KvinnorKan



Multitaskning borde vara en OS-gren FÖR kvinnor då förstås. 
Män kan inte sånt. Just nu ligger jag på en solklar medaljplats! 
Jag tittar på en ganska trist hockeymatch (ur svensk synvinkel) på tv, 
läser BUB-bladet, bloggar, spelar Yatzy på mobilen, chattar med Lina och 
har Ingrid med på Viber från soliga Florida.
Just ja, jag äter en banan också! Fan vad bra man är!
 Min lilla dansande blomma dansar som fasen idag i solen! 
Var länge sen det var sån fart på den soldyrkande något blekta lilla platsbiten.
 Förlåt, men jag var bara tvungen att ta en tramsig selfie, 
detta trots att vänliga veckan är över och förbi.
Solen-skiner-solglasögonpremiär-inga-strumpor-fluffigt-hår-varmt-härligt-
fågelkvitter-schlager-Evighet-Carola-i-högtalarna!
Kan man bli annat än lycklig då? 
La för säkerhetsskull på ett filter på bilden, antik! Passar bra!
Fruktskålen är påfylld! Räcker nog någon dag...

Borde dammsuga......






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar