2 februari 2014

Vilket skräp!



Det damp ner en 64-sidig katalog från Home Shop i brevlådan häromdagen.  
Tänk att jag inte visste att det fanns så mycket bra-att-ha-saker, har missat massor....
........vad sägs om dom här:

 "Fåglar som livar upp hemma" står det i beskrivningen.
 Undrar hur många som skulle behövas här för att liva upp?
Minst en hel arsenal....
 "Vattnet rinner lätt igenom" himla smart!
 Ett måste! Har alltid önskat med en stickad lyckoluva MED skärm!
Snygg var den också tydligen.
 Och när i helvete blev en toalettborste FESTLIG?
 Något för mig kanske, ser ju halvtaffligt och är värdelös på kortspel
 Nämen vad skådar mitt norra öga? Fantastisk snygg OCH roterbar smyckeshållare. 
Varför har jag inte en sådan?
 Tur att det är effektiv annars vore det ett redigt nerköp!
 Kanske borde prova att stoppa upp dessa proppar i silikon i Rudolfs borrar när han somnat? 
Tur att man kan klippa dom i anpassad storlek...bortkastade pengar annars.
 Såja! Fanns för herrar också, då blir det varsin!
Tackar!
Alltid fel med klassisk skinnkeps!
 En tax i fönstret för att behålla värmen? Är den levande? Annars får det va!
 Kanske något för mig, men ser det inte lite obekvämt ut?
Ja, jädrar var festligt!  Underlig form på en skål
 Leggings som håller in och lyfter, perfekt!
 Världens roligaste papegoja? Och hur vet dom det?
"Calle är en smart och kul papegoja som härmar allt du säger. Calle pratar, busvisslar och rör sig av sig själv när någon är i närheten. Praktisk pennhållare på sidan"
Kanske vore nåt att använda sig av såna dagar när Rolf inte säger ett ord.
Fast pennhållaren kan jag skippa.


Allvarligt! 
Finns det människor som köper dessa grejer?



2 kommentarer:

  1. hahahahah orkar inte!! Festlig toaborste hahaha Ewa bästa på länge, tack för asgarv jag behöver det här hemma med sjukt barn och lite sömn kraaaam

    SvaraRadera
    Svar
    1. Haha, detta var ändå bara en bråkdel av skit som såldes....

      Radera