12 februari 2014

BraDagCGHockeyJobb



Nu har Carlos åkt hem och jag har bytt om från mina golvvänliga hundkläder till vanliga kläder, snart dags för tredje klädbytet....nattens outfit med Håbo Kommunloggan stolt på vänster bröst.

Vi har haft en mycket trevlig dag CG och jag. Jag hämtade honom vid 11.00 och han skuttade vant och snabbt in i baksätet. Han gillar sitt nya bilsele och sitter som en kung i baksätet.
 Så här bra bilder tar jag! Vi sitter i bilen och nej,
 såklart kör jag inte utan detta är precis innan jag rullar iväg......eller hur var det nu?!
 Carlos hjälper mer än gärna till med disken,
 vem behöver en diskmaskin när man har en fralla i huset?
 Här är Carlos och mitt bidrag till Vänliga Veckans Selfie!
 Kanske inte den bästa men vi gjorde ett försök i alla fall.
Såklart hittade han kassen med sina gömda födelsedagspresenter i sovrummet.  
Dom luktade väldigt gott och han hann till och med öppna ett medans jag satt på toa innan vi skulle ge oss ut på slottsrundan.
Gulliga hund, på fredag blir det paketregn!


Nu dags för hockey en stund innan jobbet kallar. Sverige leder med 2-0 över Tjeckien, heja!
Nu blev det 3-0!
 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar