17 februari 2014

SOLVARMTHÄRLIGTOS



Har sovit mig i form alldeles för länge för att nu stressa till affären och handla veckans middagar. Hockeyn börjar 13.30 och jag kommer missa lite i början. Tre Kronors damer ställs mot USA, kommer bli tufft men Sverige är bra, inne i ett flow right now får vi hoppas.

Vaknade med huvudvärk i morse, har faktiskt haft känningar av att jag har ett huvud hela helgen. 
Men i morse var det riktigt illa, så jag drog täcket över skallen och somnade om...länge.
Känns lite bättre nu och ännu bättre säkert när jag kommer ut, solen skiner!
Helt fantastiskt! Som jag längtat efter denna underbara sol! Ser härliga statusar på FB av hur mina vänner njuter i solen....ska jag också göra strax!
Fick mess från Emilie som skrev att Carlos var en lycklig hund idag, just för att solen skiner. Han älskar sol och värme den lilla fisen!

Två nätters jobb på raken denna vecka sedan ledig i 9 nätter! Dessa lediga dagar ska bl.a ägnas åt:
  • OS,  mycket spännande kvar!
  • Promenader i solen
  • Passa Carlos, bl.a på tisdag eftermiddag
  • Lämna Gustav till veterinären på onsdag för frisering
  • Hälsa på lilla Basse, en underbart söt valp på torsdag. LÄNGTAR!
  • Åka till Åland och hälsa på Erika
  • Eventuellt kanske jag städar lite också, men det är ett osäkert kort än så länge.
 Nu måste jag sätta fart! Nedsläpp snart och jag ska hinna till Willys innan.....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar