11 februari 2014

PaketApelsinHalfpajp



Konsumerat flitigt idag, det blir så när jag är i farten. Först ett besök på zooaffären, sen till Rusta för
"det-som-Carlos-önskar-sig" är billigast där och jag är ju så himla prismedveten.....? Eller hur?
Efter detta åkte jag till Willys i Veddesta för att handla veckans middagar, dumt gjort. Ett rörigare och ej välkomnande Willys finns inte.
Men jag hittade till slut det jag skulle ha och det var ju syftet.

Eftermiddagen har tillbringats i soffan framför televisionsapparaten ätandes apelsiner...massor med apelsiner, kommer få fyrkantiga ögon och apelsinförgiftning innan detta OS är över. Idag var det riktigt spännande och Sverige tog två medaljer till. Fast det var ett underligt sprintlopp som verkligen visar att man aldrig ska ge upp!
I morgon börjar det som många med mig väntar på nämligen hockeyn! Kommer bli spännande som alltid. Och lille Henrik är med.....

Nu ska jag slå in Carlos alla paket, sen måste dom gömmas undan eftersom Lill-Fisen kommer till mormor i morgon eftermiddag.

Förresten, snowboard eller heter det halfpipe på tv just nu..vore det inte bättre att kalla det akrobatik!
Hur kan dom? Jag skulle slå ihjäl mig på en mikrosekund, garanterat!




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar