10 februari 2014

Miss i nassen

Ovanligt pigg och fräsch just nu trots lite lite sömn idag.
Mina små klienter verkar vara trötta i natt, inget mig emot.
Fast snart tror jag det brakar lös, det brukar göra det den här tiden.
Ny vecka och ingen vecka som helst!
Det är födelsedagsfirande i familjen.
På fredag på självaste Alla Stjärtars Dag fyller nämligen världens mest underbaraste hund 1 år!
1 år, stora killen! Blir kalasande med paket, jubel, buller och bång!
Åh, vad jag längtar efter honom just nu. Vill pussas!

Fryslorten klär i fuskpäls!

Han önskar sig Dentastix säger hans föräldrar. Lite väl trist att få tycker mormor....Jag ska nog hitta på något roligare till honom, endast det bästa är gott nog till min finaste lilla filur ❤️

Sedärja! Nu vaknade visst några, tjillevippen på er.

- Posted using BlogPress from my iPhone

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar