22 februari 2014

Hej Åland

Befinner mig som ni redan vet i Mariehamn. Resan var traumatisk och jag konstaterade snabbt att jag är alldeles för gammal för Ålandsbåtar.
Tur att det bara tog 2,5 timme, var less efter 30 minuter då jag redan hade ätit räkmacka, druckit kaffe och shoppat i taxfreen.
Resten av tiden studerade jag beteendet på de mänskliga släktet och blev förskräckt.
Ragg, fylla, ensamdans och gaphalsar.

Nu har Erika och jag kommit hem från en så himla god trerätters på Restaurang Indigo.
Melodifestivalen på tv och jag hoppas verkligen på Alcazar!

Lite halvtaffliga bilder kommer här:


Bilincheckningen i Kapellskär


Kaffe och räkmacka i See Bar


Larz-Kristerz och ett gäng dansanta människor


Världens bästa!


En miniminitoast Skagen bjussades det på innan middagen gjorde entré.


Black Angus, hängmörad Ålandskossa......my god! Lägg märke till vedstapeln av egengjord fries.
Allt smälte i munnen.....


Erika åt Farbror Forell med risotto......whoohoooo!


Créme Brule hejsan!


Tillbaka på Godbyvägen 64 för tv-tittande.



- Posted using BlogPress from my iPhone

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar