6 februari 2014

Hundtema idag!



I dag har jag en heldag med Carlos. Han är lite less på mäklarhundsjobbet så komp plockades ut och mys med mormor blev det istället för jobb för lillfisen.
Min klena make är hemma idag med trots han är frisk från måndagens magsjuka i lightvariant som drabbade honom.
Idag är han hemma för hostan?! Jag fattar inget han har ju hostat sen 2 oktober, men det är alltså dags nu fyra månader senare att vara hemma...Fast han pratar ständigt i telefon, det ringer hela tiden så han är nog lite saknad på jobbet i alla fall.

Kom nyss hem från en promenad Carlos och jag. Idag var det fart på frallbenen må jag säga, i alla fall på ditvägen. Sen bidde han trött och det gick i sakta mak hemåt. En timme tog det att gå slottslingan idag men då träffade vi både en häst och en Niclas.



"Jag går inte en meter till om jag inte får godis! Jag vet att du har det i fickan mormor!"
Svårt att säga nej till dom här hundögonen....


1 kommentar: