9 februari 2014

Inget av värde



Skuttade upp tidigt för att ta farväl av Erika som skulle ge sig hem till Åland igen. Få se hur lång tid det tar till nästa gång jag får se henne. Inte för länge om jag får bestämma.
La mig givetsvis igen men kunde inte somna om och dessutom skrek kaffetarmen. Bara kliva upp igen och trycka igång Juran.

Och nu över till Melodifestivalens andra deltävling, vad tyckte ni? Blev det "rätt" låtar till finalen?
Eftersom jag jobbade så missade jag hälften men är glad att Sanna gick direkt till Friends. Säga vad man vill om henne men sjunga kan hon och låten var bra, tycker jag.
Programledarna då? Något lite bättre än premiären men fortfarande förjäkla pinsamma!
Bäst var 7-åriga Sigrid och Herreys.
I natt går programmet i repris, få se om jag får tillfälle att titta på det på jobbet. Hoppas på trötta pensionärer i natt med.

Tror jag slutar här, har ingen som helst inspiration känner mig mest lite halvseg i huvudet och sen är jag hungrig. Få se vad Rudolf snitsar till idag för matnyttigt.




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar