6 februari 2014

Minimalt



Kul dag idag, Carlos är en härlig liten kille som förgyller tillvaron. Fast såklart erkänner jag att man blir lite trött. Det är full fart hela tiden och sen hålla fokus på Gustav också som inte alls uppskattar hans närvaro det minsta.
På eftermiddagen sov vi en kort stund i varsin schäslong framför brasan. Skönt med en powernap, det är jag ju van med och Carlos också för den delen.

Gjorde en så himla god middag i kväll, blomkålsmos! Blandade i lite lättcremefraiche, kryddor och ett uns riven ost.
Stekte lite korvar till och sen var man mätt och är fortfarande. Min tydligen fortfarande klene make avböjde blomkålen så han fixade torr, trist potatis i stället.

Jobb hela helgen, känns bra. Känns ännu bättre att Erika kommer hem över helgen. Hon har nu varit på Åland i två veckor redan. Snabbt det går och jag är säker på att jag hinner mysa med henne trots att jag sover mestadels hela helgen.

Meningslöst inlägg levererat av en för närvarande ganska trött och oinspirerad blogginnehavare.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar