4 mars 2014

Grattis Solängen!



Godmorgon mina vänner!
Stor dag i dag, vi firar en 1-åring! Och inte vilken 1-åring som helst utan Solängen, mitt jobb.
Just idag är det ett år sen vi öppnade dörrarna till detta fina ställe. Jag arbetade första natten tillsammans med Ann-Charlotte, kände på en gång att här skulle jag stormtrivas.
Och så blev det också, jag älskar mitt jobb och stormtrivs.


Våra gamlingar fick såklart flytta in och sova inomhus i sängarna, så snälla är vi!

Äntligen lite stil på arbetskläderna, cerisefärgat gör jag mig bäst i.

Kalas idag på jobbet, smörgåstårta och semlor bjuds det på. 
Jag väljer bort detta kaloririka och tar en eftermiddag i återhämtningens tecken
 med min finaste lilla kille. 
Vi ska motionera i skogen och pussas, kostar inte en endaste propoints.
Dags att sätta fart, hade tänkt hinna förbi någon klädaffär och rycka åt mig ett par braxer innan Carlos ska fritagas.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar