31 mars 2014

FransosPåBesök



Äntligen måndag. Gick upp skapligt eftersom min bror hade signalerat för besök klockan 10.00.
Inte fan kom han! Han skulle dyka upp senare sa han när jag ringde och efterlyste honom.
Då blev det Willys istället för lite påfyllning av kyl och frys.


Har nyss varit på en dryga tvåkilometersrunda!! (långt va?)  tillsammans med Carlos.  Vi gick en ny sväng idag och jädrar vad han pinnade på...till en början sen blev fransosen plötsligt trött. Men som tur var hade jag klickern i ena handen och nytorkad blodpudding i andra. Funkade jättebra!
Han är fantastiskt duktig, tjatar jag om...JAG  VET!
Den nya världsrekordtiden lyder 18:42 / kilometer. Inte undra på att man blir rufsig i håret av allt vinddrag!


Nu tvärsomnade han på köksgolvet, jobbigt att vara hos mormor som ska dra en med ut på dessa styrkepass. Skulle hellre vara hemma och släppa väder och jaga katt!





1 kommentar: