18 mars 2014

RikSomEttTroll



Har hunnit med alla fem punkter på min lista idag. Bra jobbat Ewa! Lönesamtalet gick bra och jag kommer få en rejäl sudd med pengar i lönekuvertet i maj, eller var det juni. Då ställer jag till med fest, jag bjussar på vatten och bröd.
Skoja, blir nog sammalika för alla på jobbet, den s.k potten + någon hunka till eller kanske inte.

Direkt efter dagens romantiska candlelightdinner så bytte jag om till mina träningskläder och hoppade i gåfortsomsatanskorna.
Inte så jäkla genomtänkt med tanke på att jag fem minuter innan nyss svalt 120 gram helstekt fläskytterfile, fjurtton ugnsrostade morötter, 1 msk bearnaisesås samt 4 glas hederligt pissljummet kranvatten (ja, jag gillar pissljummet vatten)
Fick håll men det släppte efter ett tag som tur var. Gick samma sväng som i söndags på nästan 8 km  fast i dag var den 200 meter kortare, jäkla skitrunkeeperapp. 33 km på sex dagar får vara okej.

Har tjänat in så fasligt många aktivitetsbonus, 36 stycken denna vecka samt veckobonusen på 49 PP. Så ikväll skulle jag helt "legalt" kunna äta två pizzor eller dricka 30 dl vin eller äta 6 påsar micropop eller varför inte 80 dl ostbågar som jag älskar!
Valde inget av ovanstående, tog mig en kopp te och två knäckemackor istället.
När jag kom hem så klev jag raka vägen in i duschen, sen i kläderna och vidare ut till bilen.

Mitt sug och längtan efter Carlos gjorde att jag tog mig en tur till Norrboda. Han blev glad att se mig och vi hade dragkamp om hans favoritleksak, Gekåsbomben. Han vann, eller jag lät honom vinna så han inte skulle bli ledsen.


Vinkevink! 
Hej då mina fina små fisrumpor!



2 kommentarer:

  1. Jag tycker att endomondoappen oftare visar rätt än runkeeper

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ska testa den nästa utmaning jag ska vara med på..dumt att jag inte gjorde det från början.

      Radera