23 mars 2014

SolUteSolInnePåMedLinne!



I dag blev den planerade morgonpowerwalken inställd p.g.a att ryggeländet inte är i den bästa formen.
Inge bra, men jag satsar på en måndagsmorgonpowerwalk istället.
Guuuuud vad jag älskar låååååååååååånga ord!
 Min lilla fina kantarell Erika packade ihop och gav sig i väg efter lunch. Först på födelsedagsfirande och sedan vidare hem till Åland. Kändes inte riktigt lika ledsamt denna gång eftersom hon snart är här igen. Redan om två veckor!
En ut en in, Carlos kom på visit. Emilie hade lite visningar och pappa Jogge jobbade.
Satte i gång Runkeeper i hopp om att få ihop några ynka kilometrar. Jorå, det blev exakt 452 meter!
Carlos var inte så där överdrivet sugen på slottslingan utan vi tränade en del istället. Klickern gick varm, han var så himla duktig.

Rudolf grillade korv till lunch, jag stod över och gjorde mig en nyttigare söndagschampinjonomelett....långt ord igen! Emilie blev glad när hon kom tillbaka och fick sig några goda korvar hon med.
Den där murade grillen är bland det bästa vi har i Pettssonska, den används flitigt året om.

Lite Iphonebilder då från dagens prövningar, se och njut. Misstänker att ni sett objekten tidigare....

 Carlos i solen som han älskar!
 Rudolf vid grillen som han älskar!
 Provar hundburen lite som han älskar!
 Selfies med dom jag älskar! Saknar Erika förstås!
 Gustav som jag älskar!
Mera selfies!
  Här tränas det på att INTE JAGA KATT......som Carlos älskar, asså att jaga katt!
 Selfie i solen med soltörstande sötnos!


Dags att vila lite. Tänkte bjuda med mig Rudolf till kinesen i Bålsta i kväll för lite god mat.
Varken han eller jag orkar fixa någon middag, i bland måste man få unna sig. Var alldeles för länge sen sist vi var där.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar