10 mars 2014

NyVeckaNyaGrejer



Hjälp! Förstod att mitt senaste blogginlägg skulle bli en liten sensation. Det gav en rejäl snurr på besöksräknaren, jag fick tresiffrigt med kommentarer på FB likaså var det massor som använt gillaknappen. 
Tack snälla ni, det var rart av er att ta er tid att gratulera mig, blivande morfader och sen dom viktigaste dom blivande helt underbara kommande föräldrarna.

Känns skönt att äntligen inte vara rädd för att försäga sig, har haft stora problem med det dessa två månader. Man vill ju berätta den fantastiska nyheten för hela världen!
Det här är stort! Det största man kan få vara med om.

Hela den här helgen har varit så kul. Lördagens final på Friends var såklart det bästa på hela helgen.Söndagen började med ett besök på Danderyds Sjukhus för att hälsa på farfar, det var förstås inte så kul. Hoppas nu bara han orkar pigga på sig, men jag tyckte han dessvärre verkade väldigt risig.

På kvällen var vi inbjudna på publikrep på Scalateatern. Vi tog med oss Niclas och Yvonne eftersom Inger dessvärre hade ett jobb som kallade.

Herrgud vad vi skrattade....i närmare tre timmar höll han på. Det är så med publikrep, man testar olika nummer för att se responsen. Därav att det höll på i hela tre timmar.
Vi fick valuta för pengarna kunde man kunnat sagt om vi betalat något för biljetterna. men detta var ju gratis eftersom vi var speciellt inbjuda. Tack snälla Mia på Blixten & Co.
Jag älskar dessa mail du skickar och frågar om vi vill gå på såna här grejer!

Han är helt galen den där Dorsin, jag fattar inte att han kommer ihåg alla texter. Det är inte speciellt lätta texter heller, och sjunga kan han också.
Vill ni muntras upp, gå på skrattfest och få ont i magen, rinnande mascara och lite lätt andnöd....boka biljetter!
Ni kommer inte att bli besvikna, jag lovar!


 Veckan i övrigt blir det full sprutt på. Idag ska jag veckohandla, sen längtar jag efter min lilla Carlos så jag åker och hämtar honom framåt 14.00.
Ska även hinna med att göra en smörgåstårta till Emilies födelsedagsfirande i morgon.
Ungen?! fyller 29 år!! Jag fattar inget, tyckte nyss hon lärde sig cykla.
Jobb måndag och tisdag och Backstreet Boyskonsert på torsdag...och JA, jag vet att jag kommer dra upp medelåldern ett smula.

Helgen tar jag lite semester både från jobb och make. Rudolf åker på gratis-smörar-resa till Paris.
Där han bl.a ska TITTA PÅ FOTBOLL OCH SE ZLATAN SPELA!

Dags att sätta fart, har lite vardagsröj att utföra härhemma också. 




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar