8 juli 2015

ÄNTLIGEN!VÄLKOMMEN!






I går kom han då....vår nya lilla älskling, Juramaskinen, så efterlängtad av alla. Han är en Jura Impressa A5, One Touch. Gillar speciellt "One Touch" vilket betyder att den gör cappuccino och latte i en enda knapptryckning. 

Helt galet att man kan bli så glad (materiella fruntimmer!), drack fyra koppar i går innan jag åkte till jobbet.
Har väl aldrig druckit så lite kaffe som dom senaste två månaderna sen vår gamla Jura tackade för sig. Men såklart ska vi lämna in den (när tid finnes) för att se vad som är problemet. Kostar det inte för mycket att åtgärda den så står vi kanske snart här med TVÅ maskinen redo att leverera världens godaste kaffe.
Vilken känsla när jag vaknade för en stund sen och äntligen fick sätta mig vid köksbordet och njuta av GOTT kaffe av en kaffemaskin i rolls royceklassen, dyr? ja, men så värt det! Det är livskvalité för oss och vi är värda det! Tassimon är numera utslängd för gott, adjöss med den!


 Men kolla på dom här sötnosarna!
Finns det något bättre sätt att vakna på och upptäcka nya bilder som Emilie messat mig.
Underbara gullungar, vad jag älskar er!



 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar