1 juli 2015

WenngarnSolPizzaMammaTajm



Tänk att det finns så mycket roligare sysselsättning så jag inte hinner med bloggen alls. 
Som idag t.ex då Emilie, Stella, Carlos och jag tog med oss lilla mamma till Wenngarn för lunch.
Vädret var på topp, faktiskt snudd på lite väl varmt, men jag klagar inte!
Vi beställde tre olika pizzor sen slicade jag upp dom i bitar och så fick man smaka på alla tre. Mamma tyckte det var så gott och jag tror hon gillad Disapizzan bäst. Det är den med chevreost, friterade rödbetor och honung på. Den smakar fantastiskt!

Kaffe drack vi också fast då hade vi flyttat till en skuggigare plats. Blev för varmt för oss alla.
Stella skötte som alltid exemplariskt och Carlos med såklart.
Lite bilder kommer här, är lite stressad ska iväg och jobba så det blir inte mer än såhär från mig idag.

 Alltid glad!
 Var är min mat?
 Wenngarnorkestern underhöll och Stella klappade ivrigt händerna efter varje låt och lite mitt i låtarna också. Eller förresten, hon klappade händerna hela tiden!
 Mina finaste!
Skönt med skugga ibland tyckte solkillen





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar