27 juli 2015

BraDag


Carlos är allt en rolig prick att ha att göra med. Trött är han också. Vi sov så gott i natt och jag vaknade inte en endaste gång! Klockan var över 9.00 när jag steg upp. Tröttmössan låg kvar.
Frågade helt hövligt om vi skulle ta oss en pinkpromenad och han hoppade glatt ner från sängen. Men medans jag klädde på mig så var han som bortblåst, han hade nog tänkt över det där med promenaden och kommit på att det var kallt och hoppat upp i sängen igen. Lilla gubben!
Men väl ute så pinnande han på, tror vi gick runt halva Kungsängen innan han vände frallnosen mot hemmet igen.


Kan vi inte leka????
 
 

Nähä, får väl sova med kossan i stället då.


Det här ska vi mumsa på i veckan Carlos och jag, tror han kommer gilla grillbuffén bäst.
Vi har varit på Börjes också. Kom på att ett flexikoppel inte är så tokigt i alla fall. Investerade i ett nytt, ett blått, eftersom det förra blev kvar i Smögen. Fast jag tror att hans ordinarie vårdnadshavare skulle föredragit svart. 
Nu var det så att det bara fanns blått och rosa att välja på, hade det varit till Stella hade jag garanterat köpt ett rosa. Det vet du Jogge, men tror du Stella behöver något koppel än?

 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar