8 juli 2015

KulDagPåIngång



Måste bara innan jag stupar i säng berätta vad jag ska göra för något skoj i morgon. Det blir en tur till stora staden med bästa vännen Ingrid. Fick nämligen den mest perfekta presenten man kunde få när jag fyllde år. Hon vet precis vad jag gillar. Kan tillägga att jag gav henne en Brunch på Berns asiatiska när hon fyllde år FÖRRA året. Har fortfarande inte kommit i väg på det och skämskudden är nära.


Jo, jag tackar! En 16 RÄTTERS!! avsmakningsmeny på Tabbouli som är en libanesisk restaurang.
Åh, vad jag längtar och tack snälla Ingrid det var som vanligt alldeles för mycket. Hade gott räckt med en 14 rätters..haha!
Kul kommer vi ha, det är i alla fall ett som är säkert. Bäst att sova fort nu så man vaknar pigg och utvilad.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar