3 juli 2015



Vilken natt! Är totalt helt slutkörd. Känner mig som jag blivit överkörd av ett tåg, benen värker efter allt skenade fram och åter i korridoren hela natten. Foten är svullen och värker och jag är så trött.
Tror inte jag haft en sådan här natt på mycket länge. Lägg därtill en dos pollenallergi så är tröttheten ett faktum. Samt alla vikarier d.v.s "okända" människor som göt att dom boende blir om möjligt ännu mera oroliga eftersom dom inte känner igen personalen.

Nu ska här toksovas, hoppas på länge men vi får väl se. Inte det enklaste att vara nattarbetare sommartid då grannar studsar på studsmattor, badar, stojar och plaskar i pooler, klipper gräs eller jobbar med röjsågen. Hörs väldigt väl in genom det öppna fönstret.

Nu somnar jag strax....godnatt!




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar