24 augusti 2012

Breakfast at Tiffanys


 Har sovit mycket gott i natt med, brukar inte ha några större problem med detta.
Värdinnan på Bikers frågade vid incheckningen vilken tid jag ville äta frukost.
Hörde mig själv säga 8.00?! Okristligt tidigt för att vara utav mig. Ställde alarmet för säkerhetsskull, ville inte sova över frullen.

På slaget 8.00 stod jag då i kö bland andra hungriga turister bl.a ett fotbollslag från Polen, en tysk åttabarnsfamilj och en busslast med pensionärer på väg till Ullared.

Frukosten var super! Varma frallor, olika pålägg, juice, grönsaker, marmelader, frukt, ägg, yoghurt, musli, flingor och massa annat.

Perfekt för mig som har svårt att få ner mer än en macka och en mugg kaffe.
Kaffet serverades såklart i muggar med dödskallemotiv.

Ska strax checka ut, ja eller lägga nyckeln i brevlådan som vi kom överens om.
Erika slutar 12.30 idag så då drar vi norrut och hem mot en ledsen kisse som längtar efter mamma!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar