10 augusti 2012

Dubbelskratt


 Godmorgon fredag!

Igår kväll drabbades jag plötsligt av vinterångest...termometern visade endast 10,4 grader på kvällen.
Vart tog dom härliga sensommarkvällarna vägen?
Hösten kommer med stormsteg och jag blir orolig, gillar varken höst eller vinter.
Gillar inte att frysa och jag hatar snö!

Hittade en rolig bild, dom flesta har säkert redan sett den. Men jag gillar den! Kungen in action när han hejar fram våra svenska handbollskillar i OS.
Undrar om damen på raden framför har en aning om att det är självaste svenske konungen som gapar, och vad skriker han tro?
Ikväll är det semifinal, hur spännande kommer inte det bli?


Min finaste Erika skickar många roliga små bilder till mig!
Den här fick jag häromdagen, två skratt i samma bild.

Annars då? Jo, idag händer inte så mycket. Fredagshandlingen med mamma vet jag inte hur det blir med. Jag har ringt tre gånger men ingen svarar. 

Det är kallt och jag fryser, blir nog onepiecen och dunsockor som klädsel ikväll.

Ha en trevlig fredag mina vänner!


 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar