1 augusti 2012

Hemma och racklig

 
Hej på er!

Är hemma sen ett par timmar. Underbart att träffa Gustav och Erika igen men mindre underbart att jag håller på att bli dunderförkyld.

Så går det när man tror man semestrar i värmen och har för tok för lite kläder på sig.

Frös som en hund igår,  så förkylningen kom som ett brev på posten.


På tal om hund! Här kommer två bilder på världens finaste lilla tax.  Jag älskar denna lilla rara krabat!

Här sitter han hos sin fina husse Tommy som vi svängde förbi och hälsade på i Malmö på hemvägen.
Lilla matten Emeli hade fullt upp i mäklarkarriären och hade viktiga möten idag.  Jag är glad att det går bra för henne, vi hinner nog träffas en annan gång.

Albin är en riktigt liten knähund, satt i Tommys knä medans vi fikade.
Han är så söt!

Nu ska jag sova, känner mig allt annat än kry.
Mer bilder och bloggning i morgon, kanske.



2 kommentarer:

  1. Han är så jäkla söt! Min fina ballis!

    SvaraRadera
  2. Välkommen hem, det var en snabb semester! Hoppas att förkylningen ger med sig. Min mammas huskur, ta en ipren och gå och lägg dig. Vet inte om det funkar, jag har aldrig testat för jag tror inte på det :) Det är nyttigt att ha lite feber är min devis, det är kroppens försvar mot bacillerna. Men jag har nästan aldrig feber, min kropp verkar gilla baciller. Knepigt det där!

    Krya på dig! Ta till alla huskurer du kan.

    SvaraRadera