8 augusti 2012

Ny OS-gren







Idag gör jag precis exakt INGENTING! 
Semester på hög nivå, när den är som bäst.
"Me like" som man brukar se i statusuppdateringarna på FB, jag hatar det uttrycket! Me like?!!!
Och?!

Rolf jobbar idag och jag försöker slå mitt personbästa i grenen 
"Göra så lite som möjligt på så lång tid som möjligt"

Jag ligger bra till, har hittills bara klivit ur sängen, duschat, ätit frukost, kammat kissen, kollat på misslyckade svenskar i OS och så nu....Nu ligger jag ute i en stol med benen på en annan stol.
Lite småruggigt så jag har filt på mig, Gustav ligger under filten, soffkudde under nacken och lurar i öronen. Jag lyssnar på Sommarpratarna i P1, Soran Ismail, grymt bra!
Fast man är ju inte så himla fördelaktigt på ett kort i liggande ställning där alla hakor syns.
Ja, den bjuder jag på!
Eller som min mamma sa när hon fick se ett kort på mig 
"Det var VÄLDIGT mycket hakor på den bilden!"
Tack mor, jag gillar din ärlighet...och hon betonade just ordet väldigt....väldigt!
  På tal om personliga rekord, igår slog jag nog ett.
Jag pratade i telefonen i 1 timme 17 minuter och 41 sekunder.

Me like!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar