13 augusti 2012

Härliga måndag!



Äntligen måndag och äntligen dags att få köra i gång med dom vanliga gamla vardagsrutinerna.
Nu får det vara slut med slarv med maten och dåligt motionerande.
Ska ta mig en PW på eftermiddagen.
Rolf börjar jobba idag och jag får en veckas semester alldeles allena, skönt! 

Känner mig dock en smula småseg. Satt uppe till över 1.00 i natt och tittade på Avslutningscermonin från London.
Hur bra var inte det då? Det gick inte att stänga av och gå och lägga sig!
Vilka artister, hela Englands artistelit var på scenen.
Spice Girls! The Who, Take That, Annie Lennox, George Michael, One Direction och många många fler.
 Jag säger som mor min: Jag är impad!

Får finfrämmat snart, Mia kommer på kaffe och banan.
Ska bli kul att få tjitttjatta med henne och höra hur hon haft det i sommar. Har man fem underbara barn som hon har man nog lite mer att stå i när det gäller planering och logistik kring semestern.
Själv roddar jag bara runt på en man och en katt, inte så bara förresten.
 Kan vara nog så knöligt ibland.

Fick fina bilder från Emilie som hon tog i lördags, bjussar på dom, varsågod!





Såklart var det inte hon som tog bilderna eftersom hennes söta nuna är med på varje kort, men det var med hennes braiga kamera som bilderna togs.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar