20 augusti 2012

Plåsterkissen

Idag har jag bara umgåtts med Gustav, som jag gör alla andra dagar också. Han har varit som ett riktigt litet efterhängset plåster på sin mamma hela dagen!
Vi har sovit ute i solstolen under filten, han la sig 2 cm från min näsa. Härlig värmekälla.
Tror han känner på sig att det kommer bli tre långsamma ensamma dagar i slutet på veckan när jag åker på roadtrip med Erika till Vara.


Men lite glad blev han i alla fall när pappa Rolf kom hem, då skuttade han ner och buffade på honom ett tag.
Lille Rolf frös efter att ha cyklat från stationen på sin gröna militärfara så middagen åt vi inne.
Idag hade jag gjort en fasligt god kycklingwok med massor med goda grönsaker i och så kyckling förstås.



Här kommer två av mina senaste bilder på världens finaste kisse!

Blev ett väldigt trist och kattinnehållsrikt inlägg det här kanske.
Men som sagt, det är det bästa jag har och såklart blir det mycket om honom då.

Nu ska jag kolla igenom min jobbväska som stått orörd sedan jag gick på semester den 23 juli.
Känns spännande att få åka till jobbet, kanske har hänt massor.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar