5 augusti 2012

HeJ



Godmorgon Söndag!

Oj, vad jag har sovit i natt. Känner mig bättre nu, har faktiskt inte snörvlat och hostat ett dugg på hela natten.
Liket lever med andra ord.
Tur för er, fasen vad trist ni skulle få det annars?!!

Idag blir det inte mycket till bloggning, vi väntar storfrämmat! Alla mina barn och Hanna och Johan från sta´n kommer på middag.
Det ska bli jättekul.
Rolf fixar biffen, ja eller en del små förrätter i silltema skulle jag tro. Sen grillar vi lite och dricker vin om ungdomarna vill ha.
Annars dricker jag själv, har ju inhandlat nya Kikki-festisar.

Nyss hoppade Rudolf på cykeln för han hade glömt köpa dill.
Själv ska jag skutta in i duschen och vimma mig lite.

Ha en bra söndag och håll ut det kommer komma mer inlägg senare av spännande karaktär. Jag lovar!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar