31 augusti 2012

Blääääääväder



Råkade sticka ut näsan utanför dörren och gjorde ett snabbt konstaterande!
Idag blir det grodmansdräkt! Fy fasen vad det regnar. Hade helst inte velat kliva ur sängen idag men det är som det brukar, ett massa måsten som skall göras.
 Jag måste först och främst handla, kylskåpet är tomt. Tar som vanligt med mig min lilla mor till Willys så hon också får handla, som alltid på fredagar.

Jag köpte en liten gåva i Vara till min bästa lilla vän Fröken Dahl. Jag vet att hon älskar choklad och gillar såna däringa små handtrillade, hemgjorda praliner.
På Konditori Nordpolen gör dom sådana och såklart köpte jag en liten presentförpackning som jag levererade till henne igår kväll.
Hon blev glad förstås! Hon är alltid glad!



Själv så försöker jag muntra upp mig själv nu på morgonen genom att dricka kaffe i Sötnos-muggen och tända mina nyinköpta 22-kronorslyktor inköpta igår i VaraHemma-butiken.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar