2 augusti 2012

Ordningen återställd


 Har sovit som en stock i natt i min amerikanska hotellsäng, som för övrigt var mycket större än den i Köpenhamn.

Gustav är glad! Han har också sovit gott, i mammas knäveck.

Han har haft det toppen med alla sina tre betjänter, eller som Owe sa ett helt jäkla bemanningsföretag har roddat runt denna kisse i en vecka.

Snodde med mig hem dessa från hotellet! Det gör jag alltid, jag samlar på sådana här. 
Mest en kul grej och det hänger massor på insidan av våran sovrumsdörr eftersom jag är en riktig globetrotter.
Finaste är förstås den från hotellet i New York.


Senaste skylten redan uppspikad! Den översta, passar mig perfekt. 
Och för er som inte vet vad "grumpy" betyder så översätter jag (Google translate) gärna: 
knarrig, vresig, gnällig, butter, tjurig, grinig.

Vet inte varför jag osökt kommer att tänka på min man......men såklart är han inte alltid det!
Han är glad emellanåt när han är vaken...ibland.....en stund....kanske.....

Är förkyld, det kliar och raspar i halsen. Känner mig vissen, har mest legat och slappat idag.
Ska dricka smoothie nu, har saknat det. Den här tiden brukade jag dricka ett glas hallonsaft på någon uteservering i Nyhavn, fast idag går det lika bra med hallonsmoothie.

Just ja! Jag vägde mig! Har ju ätit och druckit konstant i sex dagar, det är liksom det vi brukar roa oss med när vi är på semester.
Var livrädd när jag ställde mig på vågen, nykissad och med tömd tarm (man blir lättare då!)
Jag hade gått ner 1 kg....whoop. whoop!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar