12 augusti 2012

En annan del av Bro, del 12





Hej söndagskväll!
Gick inget vidare med gulddrömmen i handbollen. Men jag är glad åt silvret! Spännande 60 minuter var det i alla fall. Usch, jag var svettig...
Nära var det, men som Gunde säger: Nära räknas inte på fortet!

Ikväll har vi haft en mysig familjemiddag som oftast på söndagar.
 Jag älskar när alla mina troll är hemma. Vi åt supergod mat, grillat förstås och drack lite vin och skrattade mycket.
Sen kom Owe och åt upp resterna som han brukar. Fasen vad han kan prata denna karl?!
Värre än mig, jag lovar!
Gustav trivdes, han vill helst ha alla samlade hos sig, alltid,  han gillar inte att vara ensam.


 Erika tog ett skönt familjekort på oss! Ser ut som om det är ett klipp från senaste delen av
"En annan del av Köping" Jag ber såklart om ursäkt för min pinsamma fotbeklädnad.
Dessa Crocs är bara till för att gå till brevlådan med och dom används icke till annat!
Jag lovar! Jo, såklart går jag från brevlådan också.
Lite söta är vi tycker jag, synd att inte den sötaste, fotografen själv kunde vara med på bild!



Emilie lyckades få Gustav på bild MED öppna ögon!  
Nu har alla åkt hem till sitt och kvar är vi ensamma igen.
Men det gör inget, jag är glad att dom kom hit.

Nu väntar en ny vecka,  en vecka fylld med vardagsrutiner, rätt kost och powerwalkar.
Har haft ett fyra veckors långt semesteruppehåll från ProPoints och Viktväktarna och jag känner mig laddad och längtar till att få köra järnet igen.
Minst 10 kilo till ska bort!

Rolf börjar jobba medans jag ska få ha lite ensamtid en vecka till.
Skönt!

Nu ska jag strax se avslutningscermonin från London OS sen blir det ett svanhopp i sängen.

Godnatt mina vänner!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar