31 augusti 2012

K hjärtar R




Regnet verkar inte ta slut än på länge, det har regnat precis hela dagen och det gör ju ingen jäkel glad.
Gustav är deppig, han har sovit exakt hela dagen med undantag för en liten snabbpink i grannens rabatt.
Nu sover han igen med rosa filten över sig.

Handlingen med mamma gick bra. Vi fikade efteråt och idag hade vi djupa diskussioner om bl.a dessa uppmuntrande ämnen:
  • Stråk, hrmmmm nej jag menar stroke!
  • Demens
  • Alzheimer
  • Biståndsbedömmare
  • Byfånar
  • Duktiga barn som ställer upp (det var inte mig eller Owe hon syftade på)
  • Camilla Läckberg
  • Hala golv
Stämningen var på topp som alltid på fredagar!
Väl hemma igen så vilade jag lite och funderade på hur det blev så här egentligen.
Varför är hon aldrig glad? Varför är alla andra så duktiga? Vad vill hon?

Rolf fick brev idag, lite märklig inledning kan jag tycka:


 Så numera är Rolf ihop med K-Rauta! Men jag tror inte han kommer flytta ihop med dom, han väljer nog att bo kvar här.

Nu ska jag skala potatis, jättekul nöje en fredagskväll.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar