28 augusti 2012

Så där va?!



Här kommer då ytterligare ett trist inlägg. Har inte så vidare värst mycket att berätta om dagen och inspirationen är någon annanstans.
Var till Ann-Charlotte i Bålsta för att lämna skorna och få dricka supergott Tassimokaffe.
Jag hade med mig både hund och kattgodis till A-C söta småvänner.
Tror jag blev poppis, i alla fall hos hunden Vilma, katten Nisse sov och brydde sig inte om den främmande tanten med godis i fickorna.

En snabb sväng in på Lindex där jag inte gjorde ett endaste fynd. Hade tänkt mig något snärtigt till hösten med allt såg så trist ut så jag åkte hem i stället = glad plånbok!

Annars så har jag mest gosat med Gustav hela dagen, han är mammig och vill helst bara ligga i mitt knä. Inte mig emot, det är skitkallt och jag fryser. Då är det skönt med en lurvig bästa vän som värmer mig.

I morgon fyller den här lilla skitungen år!


Det gör ont i mammahjärtat att för första gången INTE få fira denna födelsedag tillsammans med henne!






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar