22 augusti 2014

BraKvällAllaVarHär



 Från att ha haft huset fullt så blev det nu tyst och stilla.  Det var fullsatt vid köksbordet på dagens middag, två döttrar, två pojkvänner, en make också jag. Bodils minicirkus rumsterade på behagligt avstånd. Rudolf gjorde hamburgertallrikar och vi blev mätta som troll.

  
Gustav och jag tog några gryniga selfies igår.


 Emilie ställde till med bullbak, blev en härlig avslutning på middagen med lite varma bullar och kaffe.  Mätta som troll del 2.


 Det är är mitt lite lätt stubbiga underben. Carlos stod på det en liten stund och det blev världens djupaste tassavtryck, skitskumt. Kan bero på att det är samma ben som den svullna onda foten är placerad på. Blev inget på det andra benet trots att han stod där med. Är jag svullen hela jag tro?

Nu dags att åka till jobbet, hoppas ni får en fin kväll allihopa.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar