16 augusti 2014

Diggiloo2014



Två saker ser jag varje år enormt mycket fram emot. Det ena är förstås finalen i melodifestivalen på Friends Arena i mars. Och den andra är Diggiloo på Ulriksdals Slott i augusti. Diggiloo har vi sett nästan alla år sen starten, tror jag. Ca 11-12 år eller något liknande.

Vi firar att Jessica fyller år i augusti med att bjussa henne på detta. I år inget undantag. Det enda som skiljer sig från tidigare år är att Marie inte kan hänga med. Supertrist! Däremot så är Emilie med i år, hon brukar vara med sådär var tredje år.
 Håll tummarna att vädret är med oss i kväll, ser lovande ut just nu men man vet aldrig.


Årets upplaga av Diggiloo ska vara något alldeles extra. Det ser man på artistfältet, bara dom bästa!
Jag hoppas på mycket schlager så man kan skråla med och studsa runt.
15.30 är det avfärd från Norrboda måste sätta fart nu och kolla min packning så jag inte har glömt något.

Ha en skön lördag mina vänner, har hört ryktas om att Yohio är i Bålsta idag i fall ni skulle vara sugna...


 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar