18 augusti 2014

StatusPåDiggilooskadan



Foten är bättre idag! Gör givetvis ont men inte alls som igår. Nu kan jag stödja helt och gå nästan obehindrat utan att grina illa.
Tittade lite närmare på klumpfoten i morse och jävlar vad den såg ut. Tre vackra blålila streck hade någon ritat dit också, undrar vad det kan vara?


Hoppas ni inte satt kaffet i vrångstrupen nu när jag poserar med mitt lite lätt stubbiga underben med tillhörande svullen missfärgad klumpfot. I sådan fall ber jag om ursäkt!


Har facetimat med Storgrisen och Lillgrisen. Tyckte den större killen verkade lite ledsen och inte ett dugg glad av att se mormor....fast Emilie sa att han var trött. Vad gillar ni min min då?...ser ut så när jag gullegullar med CG.  Lätt störd!

Ska strax åka till Bålsta på äventyr! Ledtrådar är "rosa" "mjukglassmaskin" "gullighund" "bästakollegan" haha, ni fattar va? Kommer bilder senare, I promise.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar