25 augusti 2014

LiteTorrUpdate



Känner mig som ett lass skit, en urvriden disktrasa eller ett utsketet plommon.
Är helt slut efter tre nätter! Konstigt att man blir så himla slutkörd när det varit världshistoriens lugnaste helg. Men det är klart, tiden går extremt långsamt och man gäspar käken ur led minst hundra gånger.
Skönt med ledig vecka, ska försöka vara duktig och lägga mig tidigt och sova länge på morgnarna  men jag är skeptisk. Vet hur det brukar sluta. Uberjävlaspeedad och pigg runt midnatt och omöjligt att somna.

Annars så ser veckan mer än rolig ut! Erika fyller år på fredag och detta ska förstås firas. Hur är än så länge inte bestämt. Det får flickebarnet bestämma själv.
I kväll blir det lite mys med Carlos. Hans päron ska åka och handla lite nödvändig utrustning till mormors Maräng.

Ska försöka städa en del också här hemma, huset ser liksom sin 50 %-iga husägare ut som ett lass skit det med. Men jag gör bara det nödvändigaste, foten behöver vila. Idag gör den ondare än vanligt men svullnaden är något mindre.
Det går åt rätt håll tycker jag även fast min powerwalkcomeback i spåret känns väldigt långt borta just nu.

Jamen, så bra...nu börjar det åska också! Pisspotta!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar