21 augusti 2014

TristIngetNytt



Hej Kompisar!
Vet inte vad som håller på att hända med den här bloggen, den går på sparlåga minst sagt.
Är nere i en bloggsvacka just nu, tycker inte det finns så mycket att skriva om. Tjatar ju mest om samma sak i varenda inlägg, blir trist att läsa om och om igen. Tankarna är någon annanstans.

Ja, i alla fall så har jag denna dag inte gjort något världsligt. Vaknade typ mitt i natten, 6.00 och var pigg?! Galet värre, men somnade om och sov till 10.00. Har tagit mig en impulsiv shoppingtur i min ensamhet till Rusta som genererade i inte ett dugg. Billigt och bra!

Ska strax i väg för att hämta mamma, hon ska titta på en lägenhet i Kungsängen. En trygghetslägenhet, jag fattar inte varför. Kungsängen? Hon vill ju inte ens bo i Kungsängen där hon inte känner någon.
Och trygghetslägenhet? Det är samma sak om hon bor kvar där hon bor nu, fast skaffar trygghetslarm, då blir det också en trygghetslägenhet.  Samlar mod och kraft en stund till......

Jaja, vi får väl se vad hon tycker, återkommer! Heippa!








Inga kommentarer:

Skicka en kommentar