22 augusti 2014

GnällspikenTillbaka



Nu är gnällspiken åter för att försöka få till ett litet inlägg. Tack för rara uppmuntrande ord här och på fejsbok, det gjorde mig glad.
Sovit som en kratta i natt ska försöka sova en stund innan jag åker till jobbet. Foten gör ondare än vanligt just nu, kanske inte är så bra att överanstränga den. Gick en del i går, säkert därför den gjorde mer ont i natt.
Stoppar i mig både Voltaren och Alvedon i hopp om att den ska värka mindre.

Har handlat med mamma också och om det orkar jag inte skriva ett dugg, ni vet redan hur det gick.
Tycker samtidigt förbaskat synd om henne, hon har ju bara mig och min bror. Och Owe orkar med henne ännu mindre än jag. Vi måste orka.
Känner mig just nu så himla slut, slut i huvudet, slut i kroppen, slut överallt. Får hoppas att det bara är tillfälligt.

Nu har jag jobb framför mig hela helgen, det känns bra! Träffa trevliga kollegor och prata skit, då trivs jag. Längtar redan tills jag får sova hela dagen i morgon och på söndag.
Och med det tog både orden och inspirationen slut..



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar